شرکت نگاه سبز آگرین

مرکز تخصصی و طراحی غرفه های نمایشگاهی

شرکت نگاه سبز آگرین

مرکز تخصصی و طراحی غرفه های نمایشگاهی

شرکت نگاه سبز آگرین


شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان دپارتمان تخصص یافته شرکت نقش پردازان ملیکا است که از سال ۱۳۸۲، شروع به کار غرفه سازی نمایشگاه نموده است و از سال ۱۳۹۳ خود به عنوان یک شرکت مستقل و متخصص ساخت سازه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی به ثبت رسیده است. از آن سال تاکنون که بیش از ۱۲۰۰ غرفه با سلایق مختلف برای اصناف متفاوت ساخته ایم، همیشه سه نکته جزء پررنگ ترین نکات خدمات ما به مشتریان بوده است.
اول اینکه هر غرفه با هر متراژ چالش جدیدی است که ضمن در نظر گرفتن تمام نکات آن، هر چند کوچک، باید آرامش را به مشارکت کننده هدیه بدهیم.
دوم اینکه هر روز و در هر پروژه باید به فکر ایده ای جدید و خلاقانه باشیم تا ضمن در نظر گرفتن نیاز مشتریان باعث درخشش و دیده شدن آن ها در غرفه هایشان گردیم و این لزوماً نباید آن ها را متحمل هزینه های بیشتری نماید و شاید این نکته بوده که تاکنون در کنار غرفه های چوبی دو سبک جدید غرفه سازی دیسپلی و رپید که دارای مزیت های خاص و منحصر به فردی هستند، به صنعت غرفه سازی افزوده ایم که هرکدام تحولی در این صنعت ایجاد کرده است.
سوم اینکه همیشه بر این باوریم که ما بهترین و دلسوزترین حافظ منافع مشتریانمان در نمایشگاه هستیم و این مهم باعث گردیده تا افتخار دوستی و همکاری بیشتر مشتریان را داشته باشیم.
از این اعتماد متشکریم

غرفه سازی نمایشگاه

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ

غرفه سازی نمایشگاه

هنگامی که برای معرفی محصولات و خدمات برای عموم نیاز به ارائه هدقمند آن به عموم باشد، یکی از بهترین راه ها، شرکت در نمایشگاه می باشد. نمایشگاه فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد تا از نزدیک با محصولات و خدمات آشنا شوند و از جزئیات آنها با خبر شوند. اما برای تاثیر گذاری بیشتر یک محصول یا خدمات تنها بروزرسانی آن ها کافی نیست. بلکه محیط نمایشی آن نیز حائز اهمیت می باشد.
طراحی موفق
کسانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می کنند این تصور را دارند که غرفه هر چقدر با اطلاعات و ابزار شلوغ تر شود، بهتر است و زودتر از نمایشگاه خود نتیجه میگیرند. همانطور که کارشناسان می گویند: گاهی اوقات کمتر، بیشتر است.
مانند هر استراتژی بازاریابی، حضور در نمایشگاه یک حضور رقابتی است. ممکن است نتیجه گیری زیاد طول بکشد اما گاهی اوقات ممکن است در عرض ۳ ثانیه توجه مخاطبان به غرفه شما معطوف شود.
کارشناسان نمایشگاهی توصیه می کنند، برای اولین حضورهای نمایشگاه سعی کنید از غرفه های کوچک شروع کنید. برای دفعات اول ببینید که چه روش هایی در نمایش کسب و کارتان بیشتر جواب می دهد. این کار به شما اجازه میدهد تا نقاط قوت و ضعف خود را برای نمایشگاه های بعدی بهتر بشناسید. ساده بودن غرفه نمایشگاه مخاطبان را بیشتر جذب و در هزینه ها باعث صرفه جویی می شود.

یکی دیگر از جنبه های غرفه سازی موفق استفاده از غرفه های خلوت و باز هستند. گاهی اوقات غرفه داران بر این تصور غلط باور دارند که بین بازدیدکننده و پرسنل غرفه باید فاصله ای مثل یک میز قرار داشته باشد. هیچگاه بازدیدکنندگان را از خود دور نکنید و فضا را برای عبور و توقف بازدیدکننده باز بگذارید.
از بازدیدکنندگان دعوت کنید تا محصولات شما را از نزدیک و داخل غرفه تماشا کنند. امکااتی برای بازدیدکنندگان قرار دهید تا بتوانند محصولات و خدمات شما را لمس کنند، بشنوند و بچشند تا از هنگام خروج آن ها از شما و محصولاتتان خاطره داشته باشند.
استفاده از گرافیک و المان های گرافیکی زیبا یک دیگر از روش های موثر در برپایی غرفه بشمار می رود. استفاده از نمایشگرهای بزرگ داخل غرفه با محتوای گرافیکی نیز می تواند موثر باشد. محتوای گرافیکی می تواند شامل معرفی محصول و خدمات به شکل خلاقانه و نکات کلیدی در خصوص آن ها باشد.
شرکت نگاه سبز آگرین این امکان را در اختیار غرفه داران محترم قرار می دهد که با استفاده از پیشرفته ترین متد های غرفه سازی و برگزاری نمایشگاه، شما را در راستای رسیدن به اهداف نمایشگاهی خود با کمترین هزینه یاری نماید. برای آگاهی از نحوه ی غرفه سازی و دریافت مشاوره با کارشناسان آگرین تماس حاصل فرمائید.
از حضور درنمایشگاه خود لذت ببرید – نگاه سبز آگرین
تهیه و تالیف : شرکت نگاه سبز آگرین