شرکت نگاه سبز آگرین

مرکز تخصصی و طراحی غرفه های نمایشگاهی

شرکت نگاه سبز آگرین

مرکز تخصصی و طراحی غرفه های نمایشگاهی

شرکت نگاه سبز آگرین


شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان دپارتمان تخصص یافته شرکت نقش پردازان ملیکا است که از سال ۱۳۸۲، شروع به کار غرفه سازی نمایشگاه نموده است و از سال ۱۳۹۳ خود به عنوان یک شرکت مستقل و متخصص ساخت سازه های نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی به ثبت رسیده است. از آن سال تاکنون که بیش از ۱۲۰۰ غرفه با سلایق مختلف برای اصناف متفاوت ساخته ایم، همیشه سه نکته جزء پررنگ ترین نکات خدمات ما به مشتریان بوده است.
اول اینکه هر غرفه با هر متراژ چالش جدیدی است که ضمن در نظر گرفتن تمام نکات آن، هر چند کوچک، باید آرامش را به مشارکت کننده هدیه بدهیم.
دوم اینکه هر روز و در هر پروژه باید به فکر ایده ای جدید و خلاقانه باشیم تا ضمن در نظر گرفتن نیاز مشتریان باعث درخشش و دیده شدن آن ها در غرفه هایشان گردیم و این لزوماً نباید آن ها را متحمل هزینه های بیشتری نماید و شاید این نکته بوده که تاکنون در کنار غرفه های چوبی دو سبک جدید غرفه سازی دیسپلی و رپید که دارای مزیت های خاص و منحصر به فردی هستند، به صنعت غرفه سازی افزوده ایم که هرکدام تحولی در این صنعت ایجاد کرده است.
سوم اینکه همیشه بر این باوریم که ما بهترین و دلسوزترین حافظ منافع مشتریانمان در نمایشگاه هستیم و این مهم باعث گردیده تا افتخار دوستی و همکاری بیشتر مشتریان را داشته باشیم.
از این اعتماد متشکریم

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰۶
آبان

غرفه سازی نمایشگاه

هنگامی که برای معرفی محصولات و خدمات برای عموم نیاز به ارائه هدقمند آن به عموم باشد، یکی از بهترین راه ها، شرکت در نمایشگاه می باشد. نمایشگاه فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد تا از نزدیک با محصولات و خدمات آشنا شوند و از جزئیات آنها با خبر شوند. اما برای تاثیر گذاری بیشتر یک محصول یا خدمات تنها بروزرسانی آن ها کافی نیست. بلکه محیط نمایشی آن نیز حائز اهمیت می باشد.
طراحی موفق
کسانی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می کنند این تصور را دارند که غرفه هر چقدر با اطلاعات و ابزار شلوغ تر شود، بهتر است و زودتر از نمایشگاه خود نتیجه میگیرند. همانطور که کارشناسان می گویند: گاهی اوقات کمتر، بیشتر است.
مانند هر استراتژی بازاریابی، حضور در نمایشگاه یک حضور رقابتی است. ممکن است نتیجه گیری زیاد طول بکشد اما گاهی اوقات ممکن است در عرض ۳ ثانیه توجه مخاطبان به غرفه شما معطوف شود.
کارشناسان نمایشگاهی توصیه می کنند، برای اولین حضورهای نمایشگاه سعی کنید از غرفه های کوچک شروع کنید. برای دفعات اول ببینید که چه روش هایی در نمایش کسب و کارتان بیشتر جواب می دهد. این کار به شما اجازه میدهد تا نقاط قوت و ضعف خود را برای نمایشگاه های بعدی بهتر بشناسید. ساده بودن غرفه نمایشگاه مخاطبان را بیشتر جذب و در هزینه ها باعث صرفه جویی می شود.

یکی دیگر از جنبه های غرفه سازی موفق استفاده از غرفه های خلوت و باز هستند. گاهی اوقات غرفه داران بر این تصور غلط باور دارند که بین بازدیدکننده و پرسنل غرفه باید فاصله ای مثل یک میز قرار داشته باشد. هیچگاه بازدیدکنندگان را از خود دور نکنید و فضا را برای عبور و توقف بازدیدکننده باز بگذارید.
از بازدیدکنندگان دعوت کنید تا محصولات شما را از نزدیک و داخل غرفه تماشا کنند. امکااتی برای بازدیدکنندگان قرار دهید تا بتوانند محصولات و خدمات شما را لمس کنند، بشنوند و بچشند تا از هنگام خروج آن ها از شما و محصولاتتان خاطره داشته باشند.
استفاده از گرافیک و المان های گرافیکی زیبا یک دیگر از روش های موثر در برپایی غرفه بشمار می رود. استفاده از نمایشگرهای بزرگ داخل غرفه با محتوای گرافیکی نیز می تواند موثر باشد. محتوای گرافیکی می تواند شامل معرفی محصول و خدمات به شکل خلاقانه و نکات کلیدی در خصوص آن ها باشد.
شرکت نگاه سبز آگرین این امکان را در اختیار غرفه داران محترم قرار می دهد که با استفاده از پیشرفته ترین متد های غرفه سازی و برگزاری نمایشگاه، شما را در راستای رسیدن به اهداف نمایشگاهی خود با کمترین هزینه یاری نماید. برای آگاهی از نحوه ی غرفه سازی و دریافت مشاوره با کارشناسان آگرین تماس حاصل فرمائید.
از حضور درنمایشگاه خود لذت ببرید – نگاه سبز آگرین
تهیه و تالیف : شرکت نگاه سبز آگرین
  • agrin stands
۰۶
آبان

سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی  ادوات و ابزار آلاتی هستند که برای ساخت و تزئین غرفه نمایشگاهی استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای آن تبلیغات غرفه و برند معرفی شده در آن می‌باشد.

از آن جایی که بیلبوردهای نصب شده در فضای نمایشگاه دارای محدودیت‌های زمانی، مکانی و یا حتی مالی می‌باشند، لذا سازه های نمایشگاهی جدید مانند اسپیس فریم‌ها و استندهای تبلیغاتی، می توانند علاوه بر کارایی و تاثیر زیاد در جذب بازدید کننده، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند.

غرفه سازی با سازه های نمایشگاهی جدید به نوعی ویترین برای نمایش محصولات و معرفی فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده از طرف شرکت کننده تبدیل شده است؛ به عبارت دیگر غرفه هایی که از این نوع سازه های نمایشگاهی بهره می‌برند، به صورت یکپارچه و روشن، به بازاریابی و تبلیغاتی موثر برای شناخته شدن هر چه بهتر نام تجاری و محصولات خود می‌پردازند. 

در طراحی غرفه، استفاده از سازه های نمایشگاهی نظیر پاپ اپ، میز کانتر، رول اپ، استند و … بسیار رایج است که در ادامه به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

انواع سازه های نمایشگاهی

سازه های جدیدی که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

پاپ آپ، میز کانتر، استند، اسپیس فریم، رول آپ، پانل نمایشگاهی، کاتالوگ استند، پوستر اسنپ، تخته شاسی، قاب فنری، فوم برد شاسی

پاپ آپ

پاپ آپ با داشتن یک صفحه گرافیکی بزرگ، بیشتر به منظور ایجاد یک پس‌زمینه در غرفه نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نوعی از بزرگ‌ترین سازه های نمایشگاهی پرتابل و قابل حمل محسوب می‌شود. اسکلت این سازه از جنس آلومینیوم بوده و اتصال قطعات آن به صورت ریلی، مگنتی و یا ساعتی می باشد که می توان نورپردازی زیبایی بر روی آن با استفاده از پروژکتور به وجود آورد. سازه های نمایشگاهی مانند پاپ آپ با توجه به تعداد ماژول هایی که در آن وجود دارد، در اندازه‌‌های مختلفی قابل ساخته شدن بوده و سایز آن نیز قابل تغییر می‌باشد.

سازه پاپ آپ دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. مهم ترین ویژگی آن همان طور که گفته شد، قابل تغییر بودن اندازه‌ی آن است. صفحه‌ی گرافیکی نصب شده بر روی آن (شامل بنر، پلات و لمینیت) قابل تغییر بوده و با حداقل وسایل و تجهیزات ممکن می‌توان در آن پوششی حداکثری ایجاد کرد. امکان نصب پروژکتور بر روی این سازه‌ های نمایشگاهی نیز از دیگر ویژگی های این سازه است. سازه پاپ آپ در سه نوع مختلف پاپ آپ تخت، منحنی و استوانه ای قابل ارائه است.

میز کانتر

یکی از کاربردی‌ترین سازه های نمایشگاهی، کانتر اطلاعات یا میز کانتر است. این سازه های نمایشگاهی به منظور ارائه اطلاعات لازم در مورد خدمات و محصولات غرفه مورد استفاده قرار می گیرد. بارزترین تفاوت آن با میزهای معمولی، در قابلیت نصب صفحات چاپی بر روی آن (با استفاده از مگنت) بوده و هم چنین دارای قفسه ای برای قرار دادن نمونه محصول، بروشور و کاتالوگ معرف محصول می باشد.

از بین سازه های نمایشگاهی استند در عین سبکی و سادگی، کاربرد فراوانی در فضاهای نمایشگاهی دارد و از آن برای نمایش طرح های تبلیغاتی گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های منحصر به فرد این سازه های نمایشگاهی می‌توان به امکان حمل و نقل و نصب آسان، امکان تغییر اندازه، تغییر طرح در سریع ترین زمان ممکن، وزن کم و قیمت مناسب آن اشاره کرد.


اسپیس فریم

سازه اسپیس فریم از قطعات هندسی منظمی تشکیل شده که به طور متحدالشکل در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند. این سازه های نمایشگاهی علاوه بر استحکام بالا (به علت وارد شدن وزن سازه در جهت‌های مختلف به زمین)، دارای زیبایی چشم‌نواز، تنوع بالا، امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان و هزینه پایین می‌باشد.


رول آپ

محبوب‌ترین و کارآمدترین سازه های نمایشگاهی قابل حمل، سازه رول آپ است. رول آپ دارای پایه آلومینیومی بوده و نوعی استند به شمار می‌رود. مهم‌ترین ویژگی رول آپ فضای بسیار کمی است که این سازه اشغال می‌کند و در کمترین زمان ممکن نیز می‌توان آن را نصب کرد. هم چنین دارای چاپی بسیار محفوظ بوده و بسیار شکیل است. نوع چاپی که در این سازه های نمایشگاهی استفاده می شود، از نوع پی وی سی، پارچه و pp می باشد.


پانل نمایشگاهی

پانل نمایشگاهی از گروه سازه های نمایشگاهی است که برای جدا کردن غرفه ها و پارتیشن بندی در فضای نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه های نمایشگاهی بسیار سبک و دارای وزنی کم و از جنس آلومینیوم می باشد. در این سازه های نمایشگاهی، چاپ و تبلیغات به صورت قطعه قطعه انجام شده  و به صورت شکلی واحد و یکپارچه بر روی دیوار نصب می شود.

کاتالوگ استند

کاتالوگ استند یا جاکاتالوگی برای قرار دادن بروشور، کاتالوگ، کتاب و جزوات نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این سازه های نمایشگاهی طراحی شکیل، حمل و نقل آسان و اشغالفضای بسیار کم می‌توان نام برد.

کاتالوگ استند دارای سه نوع کاتالوگ استند فلزی، پلکسی و تریبون دار می باشد.


پوستر اسنپ

پوستر اسنپ، از جمله سازه های نمایشگاهی است که جنس آن آلومینیوم بوده و امکان نصب در بخش های مختلف غرفه مانند پارتیشن، دیوار و … را دارد. پلات، بنر و لمینت بیشترین کاربرد را در نوع چاپ این سازه دارند.

  • agrin stands
۰۶
آبان

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

به طور کلی حضور در نمایشگاه های مختلف و داشتن غرفه نمایشگاهی امروزه یکی از روش‌های توسعه تجارت می‌باشد. متخصصان بازاریابی معتقدند استفاده از ابزارهایی مانند غرفه سازی نمایشگاه می‌تواند نقش حساسی در اعتمادسازی و توسعه تجاری داشته‌باشد. غرفه نمایشگاهی به دلیل نمایش کالاهای خاص در حضور هم‌فکران و مخاطبان تجاری به منزله کارت شناسایی بوده و نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. غرفه نمایشگاهی جایگاه نمایش نوآوری، خلاقیت تکنولوژی و فناوری جدید و تجارت و رقابت برای نمایش محصول یا خدمت بازی به شمار می‌آید. به این دلیل هر چه طراحی غرفه با هدف عرضه‌کننده متناسب‌تر باشد، نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز برای مخاطبان جذاب می‌باشد غرفه نمایشگاهی باید بتواند در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه پیام غرفه‌دار و یا شرکت را با تاثیرگذاری قوی به مخاطب مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدکننده از غرفه (۵الی ٢۰ دقیقه) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یک موقعیت رقابتی بوجود بیاورد. بنابراین طراح غرفه نمایشگاهی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد و با داشتن ایده خلاقانه حضور مخاطبان را جهت پاسخگویی به افکار و نیازهای آن‌ها در غرفه حفظ  نماید.

فضای غرفه نمایشگاهی باید به گونه‌ای تقسیم شده باشد که محصولات متناسب با اهمیت‌شان در آن قرار گیرند و حریم مورد نیاز برای حضور مخاطبان جهت معرفی محصول یا خدمات، انجام مذاکرات، پذیرش و پذیرایی را به وجود بیاورد.


یکی دیگر از مسائل مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی توجه به عوامل نور، رنگ، فرم، صدا و بو می‌باشد؛ به عنوان مثال فرم یک غرفه نمایشگاهی باید با کالای ارائه شده ارتباط داشته باشد و یا رنگ‌های مورد استفاده در غرفه با رنگ سازمانی هماهنگ باشد، بنابراین این عوامل نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند. در ساخت غرفه نمایشگاهی موقعیت قرارگیری آن و ابعاد غرفه باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از غرفه باشد. همچنین استفاده از میز و صندلی و مبلمان مناسب تأثیر زیادی بر روی برخورد غرفه‌داران با بازدیدکنندگان دارد، بنابراین برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه می‌توان با کمک مشاوران و طراحان، غرفه خود را به یک مکان خاص برای جذب بازدیدکنندگان تبدیل کنیم. طراحان در شرکت نگاه سبز آگرین ضمن آشنایی کامل با متریال های جدید ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی غرفه  و دکوراسیون داخلی و ترکیب و تقابل فضاها، پانورها، بافت، رنگ و سایر عوامل و با توجه به مسائل ایمنی نظام مهندسی ساختمان بسیاری از جنبه های دیگر شما را در تحقق خواسته­‌هایتان یاری می‌کنند.

ویژگی های دکوراسیون یک غرفه نمایشگاهی ایده­ آل

دکوراسیون غرفه می بایست دارای فرم زیبا و عملکرد مناسب باشد و بهره برداری را برای بازدید کنندگان وکارکنان غرفه آسان و در عین حال جذاب نماید. به این منظور نکات زیر باید در ساخت غرفه نمایشگاهی مورد توجه قرار گیرند.

  • غرفه نمایشگاهی باید دارای جذابیت لازم بوده و توجه مردم را تنها به کالای ارائه شده معطوف سازد.
  • غرفه نمایشگاهی باید با نوع کالاهای نمایشی هماهنگ باشد.
  • غرفه نمایشگاهی باید دارای وضعیت مکانی مناسب بوده و حتی‌المقدور از هر کالایی یک نمونه به نمایش درآورده شود.
  • در طراحی غرفه نمایشگاهی باید سعی شود در نمایش بعضی از کالاها از ویترین مناسب و زیبا استفاده گردد و توجه شود که برخی از کالاها نیازی به قفسه و ویترین ندارند.
  • پیام طراح در غرفه نمایشگاهی باید برای بیننده قابل درک باشد.
  • طراحی غرفه نمایشگاهی باید مناسب با کالاهای قابل ارایه در آن باشد.
  • از شلوغ کردن غرفه نمایشگاهی باید پرهیز شده و برای استفاده بهتر از فضا و مکان از به کاربردن استند و ویترین اضافی اجتناب شود.
  • در ساخت غرفه نمایشگاهی باید با استفاده مطلوب و مناسب از دیوارها و پانل‌های غرفه، در هزینه و وقت صرفه‌جویی شود.
  • غرفه آرایی، ساخت و تجهیز غرفه نمایشگاهی، باید در حداقل زمان صورت گیرد.
  • باید با چیدمان کالاهای نمایشی، گلدان‌های تزئینی ،فلاور باکس، میز و صندلی و لوازم دیگر به روش‌های مناسب سعی در متفاوت  کردن هر بخش از غرفه نمایشگاهی با سایر بخش‌ها شود.
  • در ساخت غرفه نمایشگاهی در فضای باز و در فصول مختلف علاوه بر رعایت موارد بالا، باید به ایستایی و مقاومت غرفه در برابر عوامل جوی، گرد و غبار و سرمایش و گرمایش و…. غرفـه دقت کافی به عمل آید.

فضاهای موجود در غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی می تواند دارای فضای مناسب جهت تعدادی و یا همه موارد زیر باشد:

  • نمایش کالاها
  • بخش اطلاع رسانی 
  • مذاکره و مشاوره 
  • نمایش‌های تصویری
  • مبلمان اداری 
  • خدمات و پذیرایی 
  • انبار یا لوازم اضافی
  • آموزش 

تعیین اندازه مناسب برای غرفه نمایشگاهی

تعیین اندازه یک غرفه نمایشگاهی بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار شرکت نمی‌افزاید و کوچک بودن آن نیز ممکن است نتواند اهداف شرکت را محقق نماید. لذا برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه نمایشگاهی می بایست تعداد کالاهای نمایشی، اندازه و حجم و نحوه ارایه آنها، همچنین نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و … را در نظر گرفت و اندازه غرفه را بطور نسبی محاسبه نمود.

نور پردازی غرفه های نمایشگاهی

استفاده از نور مناسب برای جذابیت و به نمایش گذاشتن مطلوبتر کالاها امری ضروری است. نور مناسب یک مساله اساسی است که برای اجرای آن باید ابتدا منابع تامین را شناخت و بعد اقدام به آن نمود. نور نیز همانند رنگ از عوامل مهم جهت جذب مخاطب می‌باشد، با نورپردازی مناسب علی‌الخصوص نور ملایم می توان فضایی آرام بوجود آورد و یا فضای آرام درون غرفه نمایشگاهی را از فضای شلـوغ بیـرون متمایز نمـود اگر چـه در جاهایی از درون غرفـه، می‌بایست نــوری متفاوت‌تـر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص‌تر استفاده نمود. استفاده از رنگ‌های متنوع در نور پردازی توصیه نمی گردد، زیرا ممکن است توجه مخاطب را از کالا به سوی دیگر معطوف نماید. در نورپردازی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف، باید تاثیرات روحی و روانی و میزان تولید گـرما و یا آتش‌زا بودن آنها را مد نظر داشت. در پردازش نور باید دقت نمود که بیننده دچار خیرگی نشود و از زوایای مختلف بتواند کالا یا دستگاه مورد نظر را بطور مطلوب مشاهده نماید. در نورپردازی غرفه نمایشگاهی از لامپ‌ها و پرژکتورهای با قابلیت‌های تولید نور زرد، نورآبی و… و فیلترهای مختلف استفاده می‌گردد که هر کدام خصوصیات و کاربرد خاص خود را دارند و با توجه به نوع کالا، دستگاه و نوع نمایشگاه متفاوت خواهد بود.

تاثیر رنگ در غرفه نمایشگاهی

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره‌ها باقی می‌مانند. استفاده از رنگ‌های مختلف در غرفه نمایشگاهی و چیدمان کالا باید دارای همخوانی لازم با یکدیگر و همچنین با موضوع اصلی نمایش غرفه داشته باشند. بررسی تاثیر متقابل روانشناختی رنگ‌ها در کاربرد هنری غرفه نمایشگاهی اهمیت به سزایی دارد، شکوه و جلوه هر رنگ در کنار دیگری نمود عینی پیدا می‌کند. هر رنگ نسبت به رنگ دیگر میزان تیرگی یا روشنی‌اش بهتر نمایان می‌شود. تغییر دادن این ترتیب طبیعی، ناهماهنگی رنگ‌ها را به دنبال دارد و استفاده از این ترکیب ناسازگار، می تواند تغییرات زیادی در طراحی غرفه نمایشگاهی به وجود آورد. استفاده از رنگ های گرم و شاد در غرفه جلب توجه بیشتری می‌نماید اما در نمایش کالا تطابق رنگ با نوع کالا اثر بخش‌تر خواهد بود برای مثال استفاده از رنگ قرمز برای کالاهای گرمازا و رنگ آبی برای کالاهای سرما آفرین سفارش می‌شود.

استفاده ی مناسب از وسایل سمعی و بصری درغرفه نماشگاهی

استفاده و بکارگیری صحیح از وسایل سمعی و بصری علاوه بربالا بردن جذابیت غرفه می‌تواند اطلاعات مناسب و کاملی در اختیار مخاطب قرار دهد و مذاکرات طولانی و بیان مسا‌‌‌‌یل جزیی را حذف می‌کند. با استفاده از این لوازم فرصت مناسبی جهت نمایش کالاهایی که امکان نمایش در غرفه را نداشته اند، فراهم می‌­گردد . ارائه فیلم‌هایی از سوابق اجرایی در بخش تولید و خدمات نقش مهمی در اثر بخشی مذاکرات خواهد داشت.

گرافیک مناسب در فضای غرفه نمایشگاهی

با بهره گرفتن از این علم می توان پیام مورد نظر و یا اهداف مشارکت در نمایشگاه را به بیننده القا نمود. طرح‌های ساده و واضح اثر بخشی بالاتری دارند و از سر در گم و خسته نمودن مخاطب جلوگیری می‌نماید. ارائه اطلاعات باید در این بخش به موارد ضروری منحصر گردد .

انواع غرفه نمایشگاهی

غرفه معمولی ردیفی یا خطی ( Linear stand)

این غرفه نمایشگاهی از سه طرف با غرفه‌های مجاور دارای دیواره مشترک و هم‌جوار است و از یک طرف به راهرو مشرف و قابل رویت بازدید کنندگان می‌باشد که به غرفه یک‌بر نیز معروف است.

غرفه نبشی یا گوشه (Corner Stand)

این نوع غرفه نمایشگاهی از دو طرف با غرفه‌های دیگر هم‌جوار و دارای دیواره مشترک و از دو طرف دیگر به سمت راهرو می‌باشد و با توجه به قابل رویت بودن از دو طرف، ارزش بالاتری داشته و طراحی و چیدمان آن مشکل‌تر و گران‌تر می‌باشد. به این گونه غرفه‌ها دوبر و دونبش نیز گفته می‌شود.

غرفه شبه جزیره‌ای یا انتهایی (End Stand)

در این نوع غرفه نمایشگاهی سه وجه قابل رویت برای بازدید وجود دارد و از یک طرف مسدود می‌باشد، به همین دلیل از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و بازدید کننده بیشتری را جذب می‌نمایند. به این غرفه‌ها با توجه به اینکه از سه طرف به راهرو راه دارد غرفه سه‌بر نیز اطلاق می‌شود.

غرفه جزیره‌ای

این نوع غرفه نمایشگاهی از چهار طرف به راهرو راه داشته و از تمام زوایا قابل دید و دسترسی می‌باشد. غرفه جزیره‌ای ارزش بالایی در بعد نمایش و تبلیغات دارد و از مرغوبیت بسیار مناسبی برخوردار است.

فرایند طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

  •  ارائه پلان زمین غرفه از جانب مشتری
  •  اعلام خواسته ها و نیازهای دقیق مشتری طبق فرم سفارش غرفه سازی
  •  اعلام بودجه حدودی از جانب مشتری
  •  ارائه پیش فاکتور و اعلام ریز خدمات غرفه سازی توسط پیمانکار
  •  ارائه طرح اولیه پس از تایید پیش فاکتور و اعمال نظرات کارفرما جهت تایید نهایی طرح
  •  عقد قرارداد و اجرای موارد مالی و معرفی نامه
  •  اخذ مجوز ساخت توسط پیمانکار و ساخت غرفه
  •  تسویه حساب هزینه ها و تحویل سفارش
  •  پشتیبانی در طول دوره نمایشگاه
  •  جمع‌آوری غرفه نمایشگاهی

برخی از خدمات آگرین در غرفه نمایشگاهی

  • غرفه آرایی (اسپیس فرم، دکور سازی و سازه های نمایشگاهی)
  • غرفه آرایی غرفه سازی نمایشگاه ها
  • طراحی و چاپ (کاتالوگ، بنر، پوستر، تراکت و …)
  • اجرای  غرفه‌ نمایشگاهی در کمترین زمان ممکن
  • ارائه پیش طرح بصورت سه بعدی و با نورپردازی واقعی
  • انجام کلیه امور و همراهی با شما در نمایشگاه ها (طراحی و ساخت غرفه، غرفه آرایی، تجهیز غرفه، تبلیغات در نمایشگاه و جمع آوری غرفه)
  • کرایه و فروش وسایل نمایشگاهی (میز کانتر، اسپیس فرم، پاپ آپ، وسایل نور پردازی، کفپوش و غیره)

  • agrin stands
۰۶
آبان

غرفه سازی ارزان

بین انواع روش‌های غرفه سازی نمایشگاه، غرفه سازی ارزان یک راه میانبر برای داشتن غرفه‌ای زیبا و ارزان به طور همزمان می‌باشد. امروزه شرکت در نمایشگاه‌ های بین المللی و داخلی به عنوان بزرگترین بستر تبلیغاتی جهت گسترش دامنه‌ی کسب و کار بشمار می‌رود. به همین دلیل رقابت برای داشتن غرفه‌ نمایشگاهی جذاب باعث ایجاد هزینه ‌های بالا برای شرکت در یک نمایشگاه می‌شود. شرکت نگاه سبز آگرین مفتخر است با استفاده از دانش غرفه سازی اقدام به غرفه سازی ارزان برای کسب و کارهایی نماید که بدنبال بازدهی بالا و هزینه کم هستند. غرفه های اجاره ای نیز یک راه کار برای این موضوع می‌باشد. با اجاره غرفه و تحویل آن به شرکت غرفه ساز پس از اتمام نمایشگاه، می توان هزینه‌ها را به حداقل رساند. برای داشتن غرفه اجاره ای باید از غرفه های مدولار استفاده نمود.

غرفه سازی ارزان مقوله ای است که باعث رقابت شرکت های غرفه ساز و برگزار کننده نمایشگاه می‌شود. از اینرو شرکت‌هایی که در زمینه خدمات غرفه‌ های ارزان و اجاره ای در کنار غرفه های سنتی ارائه می‌دهند بسیار موفق‌تر هستند. هزینه‌های شرکت در نمایشگاه مشتریان را بر آن داشته تا به سمت غرفه سازی ارزان و غرفه های اجاره‌ ای بروند.

شرکت نگاه سبز آگرین با هدف جلب رضایت مشتریان خود و با ابتکار و دانش پیشرفته در زمینه غرفه سازی این امکان را مهیا ساخته تا شما را برای شرکت در نمایشگاه به تمام اهدافتان با حداقل هزینه‌ی ممکنه برساند. آگرین در همین راستا و در جهت غرفه سازی ارزان برای مشتریان خود تمام امکانات یک غرفه‌ی کامل را در نظر می‌گیرد و از بین انواع سازه های نمایشگاهی غرفه های Display و Rapid را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. در این مدل از غرفه ها از مواد مختلفی استفاده می‌شود که مزیت‌های بسیاری نسبت به غرفه های خودساز سنتی دارند.

  • agrin stands
۰۶
آبان

غرفه سازی مدولار

یکی از سیستم های غرفه سازی نمایشگاه سیستم غرفه سازی مدولار می‌باشد که در اشکال و اندازه‌های متفاوت وجود دارند. غرفه سازی مدولار این امکان را مهیا می‌سازد تا غرفه های متعدد با طرح ها و بافت های متفاوت ایجاد کرد. ساخت سیستم های غرفه سازی مدولار اغلب با استفاده از مواد آلومینیومی یا PVC انجام می‌گیرند، بنابراین دارای وزن کم و دوام بالا در مقابل سرما، گرما و ضربه می‌باشند. در این روش از ساخت غرفه نمایشگاهی، قطعات در اندازه و شکل‌های مختلف به یکدیگر وصل می‌شوند که می‌توان اشکال و سبک‌های مختلف غرفه را با استفاده از غرفه سازی مدولار پیاده کرد. تمامی قطعات مورد استفاده درغرفه سازی مدولار توسط کارشناسان این زمینه طراحی و ساخته می‌شوند تا در صورت نیاز بتوانند برای ایجاد سازه های نمایشگاهی انتخاب‌های گسترده‌ای داشته باشند. از دیگر مزیت‌های غرفه سازی مدولار می‌توان به پتانسیل گرافیکی آن اشاره نمود. در این نوع غرفه ها بجای استفاده از رنگ بر روی دیواره‌های سازه، از پوسترهای گرافیکی استفاده می‌شود که ضمن استفاده از جلوه‌های بصری موجب جذب مخاطب خواهد شد. همچنین بدلیل اینکه سرعت ساخت و برپایی غرفه با استفاده از این روش بسیار بالاتر از مدل‌های خودساز است، در زمان‌هایی که فرصت زیادی تا شروع نمایشگاه نمانده باشد و نیاز به غرفه سازی باشد، کاربرد فراوانی دارد و می‌تواند در عرض چند ساعت غرفه ساخته و تحویل داده شود.

استفاده از این روش نیز باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان می‌شود. یکی از مزیت‌های غرفه سازی مدولار، سازگاری آن ها با محیط زیست می باشد. لازم به ذکر است که شرکت نگاه سبز آگرین به عنوان اولین شرکت غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از این روش غرفه سازی و مواد مورد استفاده، نائل به دریافت ایزوی مدیریت محیط زیست گردیده است.

تهیه و تالیف : شرکت نگاه سبز آگرین
  • agrin stands
۰۶
آبان

نمایشگاه ها فرصتی عالی هستند برای صاحبان کسب و کار تا برای برند خود آگاهی ایجاد نمایند و با ایجاد منافع جدید، روابط دوجانبه را با سایرین، از آن سود ببرند. نمی توان منکر این قضیه شد که دور شدن از جمعیت حاضر در نمایشگاه و پایین بودن کیفیت غرفه تاثیر منفی در نتیجه ی شرکت در نمایشگاه دارد. از اینرو روش هایی وجود دارد تا تجربه ی حضور در نمایشگاه را لذت بخش و تجارت و کسب و کار خود را به خوبی نمایان نمود. در زیر ۹ روش موثر برای طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی بصورت منحصر به فرد و به یاد ماندنی ذکر شده است:
۱- در غرفه خود از رنگ ها استفاده کنید
تحقیق کنید چه رنگی مناسب غرفه ی شماست. از رنگ سازمانی خود می توانید استفاده نمائید و توسط آن غرفه ی خود را رنگ آمیزی نمائید. به تفاوت های رنگی توجه ویژه شود. صفحه نمایش، بنر، پوستر و پاپ آپ های زیبا و گرافیکی می تواند کمک بزرگی کند. هر چه رنگ شناسی و دید بصری درست تری داشته باشید می توانید غرفه ای به مراتب جذاب تر داشته باشید تا در کنار دیگر غرفه های کنارتان، در یادها بمانید.
۲- لباس متحد الشکل
استفاده از لباس های فرم متحد الشکل برای کارکنان همسو با رنگ و تم سازمانی به غرفه و کسب و کار شما در نمایشگاه شخصیت می دهد. استفاده از لباس های مناسب می تواند برای جذب مخاطبان و تصور آن ها از شما بسیار مفید باشد.
۳- در طراحی خلاق باشید
در طراحی غرفه خود از ایده های معمولی و همیشگی بطور مداوم پرهیز کنید. سعی کنید تا از ابزار و امکانات جدید که به طور مستقیم به کسب و کارتان ربط دارند، استفاده نمائید. ایده های تکراری می تواند برای مخاطبان و بازدیدکنندگان کسل کننده و معمولی بنظر بیاید و اعتبارتان را در نمایشگاه از بین ببرد.
۴- توجه ها را جلب کنید
برای محصول و یا خدمات ویژه ی خود، فضایی ویژه طراحی کنید. برای نمایش محصول یا خدمات به تمامی ریزه کاری ها باید توجه شود. از نورپردازی گرفته تا شکل و رنگ پایه ها و نحوه ی نمایش آن. هدف در این مورد، جلب توجه مخاطبان و نحوه ی دریافت حس مثبت و منفی بازدیدکننده نسبت به محصول و خدمات شماست. محصول و خدمات خود را منحصر به فرد جلوه دهید تا اهمیت آن برای مخاطب روشن شود.
۵- طراحی فضای بازی و مسابقه
در صورتی که فضای کافی برای غرفه خود در اختیار دارید مقداری را برای مسابقه، بازی یا چالش بازدیدکنندگان اختصاص دهید و برای نفرات برتر جایزه ای مانند استفاده رایگان از خدمات یا هدایای تبلیغاتی قرار دهید. چه کسی از یک رویداد سرگرم کننده بدش می آید؟ این کار باعث جذب مخاطب و بازدیدکنندگان به داخل غرفه می شود و از این طریق می توانید در یاد عموم قرار گیرید. همچنین می توانید از افراد وارد شده به غرفه نیز اطلاعات تماس دریافت نمود تا بعد از نمایشگاه به بازاریابی آن ها بپردازید.


۶- از فناوری ها استفاده نمائید
غرفه ای با تکنولوژی پایین در مقابل غرفه های دیگر میتواند کاملاً نادیده گرفته شوند و بازدیدکنندگان از کنار آن بدون توجه عبور کنند. طراحی دکوراسیونی که فناوری و تکنولوژی را در قسمت های مختلف خود قرار دهد، تاثیر بسیار مثبتی بر ذهن مخاطب دارد. نمایشگرهای کوچک و بزرگ، نمایشگرهای لمسی، استفاده از تبلت برای دریافت اطلاعات مشتری و بازدیدکننده، برگزاری کنفرانس و آموزش با ویدئو پروژکتور، پخش موسیقی و خیلی موارد دیگر نمونه ای کوچک از قابلیت ارتقای سطح تکنولوژی غرفه و جذب بازدیدکننده باشد. می توانید در طراحی های خود این نکته را مورد توجه قرار دهید که می تواند نمایشگرهای لمسی و فناوری هایی که می تواند در دسترس بازدیدکننده باشد نزدیک به راهرو و ورودی/خروجی غرفه باشد.
۷- از پیچ و خم بپرهیزید
در طراحی غرفه به این نکته توجه داشته باشید که غرفه خود را تو در تو، شلوغ و پر پیچ و خم تولید نکنید. به طور مثال استفاده از موانع زیاد در راه رسیدن بازدیدکننده به منطقه ی VIP و CIP می تواند او را اذیت نماید. همچنین فضای طراحی شده برای پذیرایی و مصاحبت باید راحت و بدون اشیای مزاحم باشد. کف غرفه نباید دارای موانع باشد تا باعث زمین خوردن های احتمالی نگردد. موانع اضافی در غرفه باعث عدم توجه مخاطبان به اصل موضوع کاری می گردد از اینرو تا حد ممکن ما بین اشیا و موارد داخل غرفه فضای کافی برای ایستادن و راه رفتن قرار دهید.
۸- از مواد و متریال مناسب استفاده کنید
در ساخت غرفه، از یک متریال استفاده کنید. استفاده از متریال های مختلف و جورواجور اساساً بدلیل طراحی نامناسب غرفه صورت می گیرد. برای طراحی ستون ها، دیوارها، کف پوش، ویترین محصول و غیره، از یک جنس و متریال واحد استفاده شود. می توانید برای برخی دیوارهای خود بجای رنگ کاری و استفاده از استند بنرهای جداگانه و سازه های نمایشگاهی متنوع، از دیوار ساده با قابلیت قرارگیری پوسترها و بنرهای واید استفاده نمائید.
۹- استفاده درست از فضاها
قبل از هر چیز برنامه ریزی نمایشگاه برای حضور موفق در زمان برکزاری نمایشگاه مهم است. برای تمامی برنامه های خود جای مناسب را برنامه ریزی و تعبیه نمائید. بطور مثال برای صرف ناهار و استراحت پرسنل آبدارخانه و جایی در نظر بگیرید که دور از دید عموم باشد. برای مهمانان خود مقدار فضای کافی به عنوان VIP و CIP در نظر بگیرید.
به هیچ عنوان اجازه ندهید تا وقت و انرژی بر روی طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه تاثیر بگذارد. عموماً برای شرکت در نمایشگاه هزینه های قابل توجهی می شود از اینرو استفاده از غرفه ی سطح پایین می تواند تمامی هزینه های انجام شده از قبیل مالی، وقت و انرژی را هدر دهد.
تهیه و تالیف : شرکت نگاه سبز آگرین
  • agrin stands
۰۶
آبان

غرفه های خودساز

معرفی و نمونه های اجرا شده غرفه های خودساز توسط شرکت نگاه سبز آگرین

علم معماری ، امکانات مهندسی ، طراحی سه بعدی و گرافیکی پویا در کنار خلاقیت و تجارب چندین ساله ما فقط ابزاریست برای بهتر نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های موجود در سازمان شما در مدت زمان نمایشگاه
شرکت نگاه سبز آگرین افتخار دارد تا با بهره گیری از مدرنترین و کاملترین ابزار نرم افزاری و سخت افزاری از مرحله دریافت سفارش و طراحی سه بعدی تا اجرا و تخریب غرفه ، جزء برترین ها و پیشرو در این صنعت باشد و رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن جلب نماید.
تمامی مراحل ساخت غرفه های خودساز در کارگاه اختصاصی آگرین توسط مجرب ترین و کارآزموده ترین نیرو ها انجام می شود و در محل نمایشگاه قطعات ساخته شده به هم مونتاژ می شوند و محدودیتی در متراژ غرفه و امکانات داخل غرفه وجود ندارد.

در زیر می توانید غرفه های خودساز اجرا شده توسط شرکت نگاه سبز آگرین را مشاهده نمائید :





  • agrin stands
۰۶
آبان

غرفه های Display


معرفی و نمونه غرفه های Display اجرا شده توسط شرکت نگاه سبز آگرین
پس از گذشت بیش از ۱۰ سال غرفه سازی، از سال ۱۳۹۲ شرکت نگاه سبز آگرین برای رفاه حال مشارکت کنندگانی که غرفه های کوچک ، همایشی ، پاویون  و غیره دارند و یا می خواهند ضمن داشتن غرفه زیبا و کارا هزینه خود را کنترل کنند، آگرین نسل جدیدی از غرفه های نمایشگاهی را با فنون معماری ، طراحی و مدیریت منابع با متریال خاص و فوق فشرده به بازار ارائه نمود تا مشارکت کنندگان بتوانند با در نظر گرفتن نیازهای خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ساخت و فقط با مدیریت منابع آنچه از یک غرفه در نمایشگاه انتظار دارند را در اختیار داشته باشند.

در زیر می توانید نمونه های اجرا شده غرفه های  Display توسط نگاه سبز آگرین را مشاهده نمایید :

شرکت نگاه سبز آگرین مبتکر نسل جدید غرفه های Display می باشد که در ایران به عنوان اولین و بزرگترین شرکتی است که از این متد در غرفه سازی نمایشگاهی بهره می برد.

از اینرو سرعت در ساخت ، کیفیت بالا ، هزینه پایین و زیبایی غرفه از بارزترین ویژگی های این نسل از غرفه ها می باشد که باعث رضایتمندی مشتریان این شرکت شده است.




  • agrin stands